12 ve üstü normal değer. Doğumdsn sonra çok düşüyor. Benim de yükselmeyince doktor kan ilacını ikişer al demişti. 12 ile girdim doğuma 9 a kadar düştü. Doğjmdan sonra saç dökülmesi gibi sorunlar yaşamamak ve de bebeğe bakmak için daha enerjik olmak için mutlaka doğru kan ilacını kullanın. Sonrası daha zor oluyor.