Sedoooos canım sancın gelip doğuma gittiğinde alttan açıklığına ve ultrasondan da bebeğin duruşuna bakıyor acilden giriş yaptığın doktor. Zaten normal doğuma engel birşey varsa o an nöbetçi ya da görevli doktorlar sezeryan için hazırlıyorlar. Kendini korkutma içim rahat etsin diyorsan bir başka doktora da görün ama ben doğuma kadar hiç çatı muayenesi olmadım. Devlette doğum yaptım. Acilden gittim iki doktor iki hemşire hasta bakıcı bir bayan ve iki asistan doktor sürekli kontrol halindeydi. İçini ferah tut Allah’ın izniyle herşey güzel ve yolunda gider ve sağlıkla kavuşursun inşallah yavruna 🙏🏻