Kızlar hamileliğimin basından bu yana hiç bir sıkıntım olmadı çok şükür,kanama vb gibi... ikili testimde güzel çıktı...ultrasyonda ense kalınlığı kemik ölçüleride gayet iyi...iki tane doktorum var biri sivas medicanada dieri istanbulda medicalparkta.ikiside her kontrole gittiğimde gayet hersey normal dedi...fakat 4 lü test biraz riskli çıkmış,sivastaki öyle söyledi kafam karman çorman oldu...kendimi kötü hissediyorum