Cagla0707 Nurss34 yüksek enfeksiyon belirtisi vajinadan mı geliyor tortu aynayla kendinize bakın benimde başıma geldi idrarda ve vajinadan pul pul şeyler görüyordum antibiyotik tedavisi oldum
Annesibebegi Nurss34 enfeksiyon değil bende hep var idrar yapınca hep görüyorum önemli bir şey değil olabiliyor yani
Nurss34 Cagla0707 idrarımda var canım . Ovulasyon testi yaparken bi bardağım var ona yapıyorum biraz orda farkettim
Cagla0707 Nurss34 böyle bir belirti hiç duymadım gebelik belirtisi bende aşırı göğüs hassasiyeti agrısı kasık agrısı adet olacak gibi baş dönmesi bu tarz şeyler olmuştu genelde de bunlar olur
Annesibebegi Nurss34 belirti değil bende hep var hatta bende ilk tahlil verirken farketmiştim sonra hep olduğunu gördüm