Cgdmaydn Dün başladı yılbaşında ve halen devam ediyor kalçamdan aşağıya kadar ağrıyor yatamıyorum başına gelen başka biri var mı
papatya981 Cgdmaydn genelde doktor magnezyum veriyor bende de öyle bir durum vardı magnezyum kullanıyorum geçti çok şükür
tugbaacng Cgdmaydn ben 1 hafta yattıgım yerden zor kalktım diz kapagim asiri agridi, hastaneye gidicektim. 1 2 gün sonra bi baktım çatladı birdenbire bacaklarım
mybaby1923 Ben daha yenı 4 haftalık hamıleyım ama dünden üst iç bacaklarım cok agrıyor ılk çocukta böyle bırsey olmamıştı ne tuvalete oturunca bıle yürürken bıle normal mı bu ya
Cgdmaydn mybaby1923 valla benimde ilk hamileliğim ama bu zamana kadar çok şükür ağrım yoktu bir anda başladı
Simgeyuca Cgdmaydn bende 25 haftalığım ama üst iç bacak ağrım oluyor korkuyorum erken doğum belirtisi vs değildir umarım
mybaby1923 Cgdmaydn benım ılk çocukta başladı zaten erken doğdu ama bunda daha cok yenı dünden ağrım başladı
mybaby1923 Simgeyuca vala oluyo ben ıhmal ettım gıtmedım etraftan dedıler yok bebek doğum pozisyonu alıyor yok doğuma hazırlıyor tabı 30 haftalardı benım Sız doktora danışın