incisu ömrüm boyunca hiç geçmeyecek gibi😀koku kalması için makina bitirdikten sonra tekrar yumuşatıcı döküp kısacık yıkama sıkma olarak çalıştırınca biraz daha kalıcı oluyor. Tabi sağlıksız bir durum ama😀Onun dışında başka yöntem bulamadım maalesef. Makinadan makinaya değiştiğini düşünüyorum aynı yumuşatıcı tanıdığım birinde buram buram kokuyorken bende yok gibi oluyordu bir kaç defa denedim çünkü. Belki de aslında bizim makinalarımız daha iyi durulayıp kimyasaldan arındırdığı için kokuyu yok ediyordur aslında daha iyi bir şeydir😂