Gul33 Esra-57 kızımı 38+1 de sezaryenle doğurdum. Erken doğması iyi değil, benim elimde olsa 40 haftaya kadar beklerdim.
Nisan4523 Esra-57 Daha erken ya gelmesin bence biraz daha beklesin iyice büyüsün annesi ❤️ Benim doktorum planlı sezaryen için bile 39+1e gün verdi. 39 hafta olmadan almam dedi. Güzelce büyüsünmüş 😃
Elissar Esra-57 38+4 hiiiiç bişey yok. İki gecedir yalancı sancılarla hevesleniyorum ama 2–3saate geçiyor 😭
Gamze_yildirim Sizce ben dün gece suyum geldi sanıp da herkezi telaslandirip hastaneye götürmüşmüyümdür 😂 38 oluyorum bu gece hayırlısıyla bakalım az daha yılbaşını hastanede geçiriyorduk
THBNAB Benimde 38+2 bende çok yoruldum.İnşallah hepimiz çok kolay bir doğumla sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız