Slnn1122 Kızlar bu gece itibariyle 36 haftalık olacam doğum yaklaştıkça endişelerim ve korkularım artıyor bebeğim sağlıklı doğacak mı bir sıkıntı olacak mı hele bide en büyük kaygım geçmeyen bir idrar yolu enfeksiyonum var 8 çeşit ilaç kullandım artık doktor yeterli dedi ve bıraktım bebeğime geçmiş midir geçerse neler olacak offf çok endişeliyim 🥺🥺
esredn Slnn1122 doktor kestirdiyse vardır bildiği. Sabahları bir bardak suya bir kaşık elma sirkesi eklerek içmek faydalı oluyor. Korkuların çok normal güzel şeyler düşünmeye çalış. Mesela bebişin kucağında sağlıklı. Aşkla sana bakıyor🙏🏼 sen onu kokluyorsun öpüyorsun. beni korkular bastığında bunları düşünüyorum💕
Melekarzu Aynı tedirginlikler bende de oluyor cnm ama iyi düşün iyi olsun. Bol bol inşirah oku, Meryem ve Yusuf surelerini oku, okuyamazsan youtubeden aç sen ve bebeğin dinleyin. herkesin evladını kucağına sağlıklıca alsın İnşallah 🙏🙏