Hareket hissetmiyorsanız doktor kontorlünü beklemeyin gidin acile böyle durumlarda pimpirikli olmak gerekiyor doğuma almaya çalışırlarsa riskli bir durum yoksa imza atıp çıkabiliyorsunuz ayrıca hareket hişsetmiyorum diyince direk ultrasona alıyorlar bilinç altınızı kötü etkilemek istemem ama arkadaşım yerinin daraldığını düşünüp hastaneye gitmediği için bebeğini kaybetti kalbi durmuş bebeğinin hiç hareket yoksa acile gidin derim