Pnr94 Bugün kontrolüm vardı doktorum bayrama kalmayacağını söyledi alttan muayeneye girdim ve eve geldiğimde kanamam başladı ağrım yok yani değişik bi ağrı henüz hissetmedim doktorum takipte kalalım dedi fakat böyle bişey yaşayan var mı🙄
Gulkar Pnr94 bende bayram sonrası sezeryan olacağım bayramda olacak diye korkmaya başladım benim bebişde 2900 dedi haftanız ayni