Pinar5421 burun bantı aldım ama çok bir faydasını göremedim. Yastığımı yükselttim biraz daha iyi oldu. 37. Haftadayım baya zorluk çekiyorum. Nemlendirici kullansam mı dedim ama karar veremedim. Nemlendirici de işe yarıyor dediler. Gece uyuyamayınca gündüz epey sinirli oluyorum. Devamlı uykum geliyor.