gurbetcmbl Kızlar acil yardım Bugün doktorum cati muayenesi yaptı açılman war doğumun normal dedi ve az önce kahverengi bi akıntı geldi sizce ne bu sizde de oldumu ? Iki hafta önce de pembemsi akıntı wardi
EsraElms Çatı muayenesinden sonra lekelenme olabilir demişti bana doktorum bir gece suren pembemsi lekelenmem olmustu
Alpbebek gurbetcmbl bende bugün o sebepten gittim üstelik 2 gün üst üste geldi. Çatı muayenesnden sonra gelmesi normalmiş
Yasmn00 Aynıyız sennle bugünde bana iki kere çatı muayenesi yapıldı sandım olduğu için yatış verdiler ama açılmam yoktu kendi istegımle ayrıldım hastaneden eve gelince benimde öyle akıntım oldu ama bana olabileceğini soyledıler çok kanaman olursa gel dediler
gurbetcmbl Alpbebek canm benm iki hafta önce pembemsi akıntı oldu iki gün sancim oldu geçen hafta sancm wardi bu hafta da bu ve hala kasklarmda çok agri war