Nur234 Hamilelikte kanamanız olduğu zaman Progestan kullanıp kaç günde bir doktor kontrolüne gittiniz bilgi verebilir misiniz
mavibahar Nur234 riskli gebeliğim vardı. İlk aylar her hafta gittim. Snr 2 haftada bir gel dedi. 20 haftadan snr 3 hafta da bir gittim. Sıkıntılı bir durum olursa 3 haftayı bekleme hemen gel demişti. Çok şükür pek olmadı. 😊
Elf55 Nur234 rahim kısalığım ve kanamam vardı ilacı ve iğneyi verdikten sonra 10 gün arayla gittim şimdi gittiğimde biraz düzelmişti ilaçlar ise yaradı.20 gün sonra gel dedi
SusamTanecigi Nur234 ilk üç ayimda önlem amaçlı kullandım kanamam yoktu ona rağmen haftalık gittim kontrollere 21 detayları yapan peritaalog rahim uzunluğu sinir dedi 32 ye kadar kullandım o zamanda 2 haftada bir gittim 34 oldum şuan haftalık artık doğum yakın diye
goksunaktas Hamileliğimin başından 4. Ayıma kadar her gün azar azar kanamam oldu ve ben düzenli olarak doktorumun önerisiyle 3 haftada 1 gitmiştim. Şuan 24. Haftamdayım kanamam yok ama hala progestan kullanıyorum.
Nur234 deletedmom11 goksunaktas kanamam olunca devmlı tedirgin oluyırum bebekte kalp atışı vs varmı her gün gitmek istiyorum
mavibahar Nur234 evet hem kanama hemde rahim ağzı yetmezliği vardı. İlk bebeğimi 20. Haftalık kaybettiğim. Mayıs ayında da sezaryen sonrası normal doğum yaptım 💪🏼😎