1elifelif A191120 ben VM medicalpark a gidiyorum Keçiören’de Ulviye İsmailova ya çok tatlı çok memnunum tavsiye ederim.
Fadimedemirogluu Canım gözün Kapalı hangı doktoru istersen git hangı bölgedekine gideceksin Batıkent’te Aylin hanım Keçiören de yetkin karasu 👍👍
1elifelif hilal-zengin haftamız aynı canım ya bende Ulviye hocama gidiyorum. Doğumun normal mi olucak
1elifelif hilal-zengin benim 2. Doğumum olucak ilki normal olmuştu bundada öyle istiyorum ama heyecanlıyım sanki hiç doğurmamışım gibi. 😬😬 bebeğimin kafası aşağıda Kanalda falan değil ama daha inşallah yolunda olur herşeyi herkesin. 🙏