moom222 anneyimmm42 valla bnde bogazimda sol tarafda şişlik var anlamadım neden oldu yutkunurken zorluk çekiyorum
Karahaninannesi anneyimmm42 Tüp bebeğin normal hamilelikten farkı yok ki nefes darlığınızın baska sebebi olabılır ama tüp bebekle alakalı degıldır. Dahılıye doktoruna görünün ciddi nefes darlıgınız varsa