Benim doktorum 19 .haftamda bir dakikalığına renkli ultrason açtı ama 21le 24 arası mutlaka detayliya girmem gerektiğini söyledi. Başka bir merkezde girdim detayli ultrasona. Şimdi sonuçlarımi götürücem kadın doğum uzmanim da bakicak🥰 detaylida genel olarak siyah beyaz incelendi zaten bebegim. Organları vs bakıldı. En son renkli fotoğrafıni vermek için açtı 3 boyutluyu 🥰