Anneoluyorummmm Doktorum boyat dedi saclarım ombre sadece dip boya olcak koyu renk oda acma falan yok yinede tereddut ediyorum cokta beyazim cıkdı😑sizce napayım
Anneoluyorummmm @Silacinar kuaföre gitmek istiyorum ya canım ombre var ya oralara bulaştırırsam diye😌