Hatice2780 Ben hem cırt cırtlısını kullandim kızıma şimdide kilot bez kullanıyorum hiç sızdırma falan yapmıyor çok uzun süre kalırsa biraz çıkarıyor sadece onun haricinde pişik kızarıklık falan hiç yapmadi