Narmina95 benim tanıdığım bir ebe anlattı bebeğin hareket etmediğini anladın yana yattın tatlı şeyler yedin dürttün vs 2 saat içinde hareket etmezse doktora git baktır diyordu çünkü bazen kadınlar geliyormuş öğlen 11den beri hareketlerini hissetmiyorum diyormuş e onlar da diyormuş ki neden daha erken gelmedin neyi bekledin vs diye soruyorlarmış o yüzden hissetmek için birseyler yapıp saat kontrolü yapmak lazım bence