papatya981 93 🥲doktorum biraz daha düşerse burda doğumunu gerçekleştirmeyiz dedi. 12 yıldır trombosit değerlerim hep düşük. Her hamileliğimde sıkıntı yaşıyorum. Son iki haftam kaldı şükür. İnşallah düşmezse artık doğumumu başka şehirde yapmam.sizin düşük mü yüksek mi