Mirzaninannesiii Vajinadaki acı yanma tarzı bişey hissediyorum geçmiyorda hiç acaba açılma falan belirtisi olabilir mi
Liiiiii Ben akıntı var demiştim doktora vajinda acıma yanma var mı demişti enfeksiyon olabilir doktora bir gözük derim ilaç veriyorlarmış
seymavardik Büyük ihtimal enfeksiyon dur canım o doktorumda sürekli uyarıyor beni acıma yanma olursa haber ver diyor sende söyle doktoruna
Mirzaninannesiii seymavardik günlük 3 litre su içiyorum bilemedim .teşekkür ederim canım mutlaka soyliycrm doktora
Liiiiii Mirzaninannesiii kız ben de cok içiyorum günün 4 5 saati nerdeyse idrar yapıyorum akıntım gecmiyor