Sonayalin canım benmde son adet 27hazıran. Bakalım bnde cuma gunu gıtcem bebegı görmek için. Ama bnm saglık ocagndakı hemsıre şey demişti. Bebek belkı hemen gorunmez senın korkma ama bayramdan sonra daha garantı kalp atıslarnı duymak ıcın dediiiydi. Geç döllenme olabılıyor dedi. Ben 5+2de gittim keseyi gördük. Birdaha da hiç gitmedim