Bu ağrı bende yaklaşık 1 aydan fazladır var 30+4deyim şuan ayakta duramıyorum batıyo resmen çok fazla bi ağrı normal değil doktorum böbreğimin şiştiğini söyledi bidaha gittiğimde idrar testi yaptırıcam bebeğe zararı varmış doktoruna görün canım erteleme sakın