Olcay_1352 Merhaba hanımlar oksapar iğne yapyrm 22 haftalık olduk burnumdan kan geliyordu doktorum normal dedi şimdi boğazma bi kan tadı geliyor kan tükürüyorum yaşayanlar oldumu merak ediyorum göğüs hastalıklarına randevu aldm ama
Beybisininannesi Olcay_1352 bende de oldu ama oksapardan değil O haftalarda kan hacımı fazlalaşıyor basınç yükseliyor Burun damarları çatlayabiliyor Kanama yapar normal Ama siz yinede doktora gidin içiniz rahat etsin
dudininannesi Olcay_1352 Şöyle diyim ben doğuma 5 gün kala kullanmaya başlamıştım bende de burun kanaması yaptı