shylarz canım banada demişti doktor sovın fazla diye böbreklerinden şüphelenmişti baktı detaylıda hiçbir sorun çıkmadı şükür 🙏🏻🙏🏻 Hamurişi falan yemedim oda tetikliyomuş şimdi normale döndü. Merak etme organlarında sorun olsa doktorun söylerdi için rahat olsun hamurişlerini kes. Sağlıcakla kucağına alırsın bebişini İnşallah 🙏🏻🙏🏻