Kızlar merhaba. Ben doğacak bebeğim için sleppy natural aldım ama bir tanıdığımız bana şöyle dedi; mesela sleppyde küçük tuvaletini yaptığında hemen bez değiştirmen gerekiyorsa primada küçük tuvaletinde 2 taneye kadar değiştirmezsen pişik yapmıyor. O zaman primayı almak daha mantıklı hale geliyor. Sizin bu konuda ki tecrübeleriniz nedir . Benimle paylaşırsanız çok sevinirim