Arkadaşlar dün 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim ve doktorum bana rahmin de çiftleşme var gibi bir şey dedi.. Şekli tavşan şeklindeymiş gibi şeyler.. Bu yüzden erken doğum yada düşük riski olabilir dedi benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı acaba nasıl davranmalıyım? Endişe etmem gerekiyor mu?