kayraninannesii yooo öyle deme gayet normal herseyin bi zamanı var tadını çıkar sağlıklı bi bebek sağlıklı doğum insan daha ne isterki illah karnın çok büyümesi gerekmez daha çıkacak merak etme ben ilk hamileliğimde göbeğim daha büyük olsun diye bebek kilolu olsun diye milletin lafıyla salaklık yaptım onume geleli yedim içtim 50 kilodan 85 çıktım sonra noldu normal doğum beklenirken doğurmadım sezaryen le aldılar kilolarımdan kurtulmak kolay olmadı 63 kadar verdim kilolari simdi ikinciye hamileyim dengeli besinler tüketiyorum ozamanlarda besinler güzeldi ama çok abartıyordum yemekte simdi az temiz sağlıklı🤗