39+1. Günümüz bu gün dünden önce 3 cm açıklıkla bir gece yattık. Kese daha aşağı inmediği için çıktık. Çıkalı yaklaşık 30 saat oldu. Yarım saattir üst iç bacağıma yani bacak aralarında kramplarım oluyor bağıracak kadar sizce doğum başlıyormu sancımı evde çekmek istiyorum aynı şeyleri yaşayıp doğuma giden oldumu 😊