Merhaba, benim de hamileliğimin ilk haftalarında yapılan testlerde üreaplasma üremişti. Doktor 12. haftadan önce herhangi bir önlem almadı bebeğe zararı olmaması için. Sonrasında ise vajinal fitil verdi, bunun yanı sıra bu bakterinin sinsi olduğunu ve hamilelik döneminde net tedavi edilemeyeceğini söyledi. 22. haftamda acil serklaj olmam gerektiği için bu problem zamanla üzerinde konuşmadığımız dahi basit bir konu olarak kaldı. Suyun erken gelmesi, kesenin yırtılması gibi sorunlara yol açabilirmiş doktorumun dediğine göre, ama yapılacak bir şey yok. Hamilelik çok özel ve kimi zaman risklerle dolu, bazı meseleleri biraz Allah’a bırakmak lazım galiba. Lütfen canınızı sıkmayın, pozitif kalın. Önceden tüm bunların her detayını günlerce düşünürken şimdi serklajlı ve sürekli yatmak zorunda olduğum halimle her şeyi kontrol edemeyeceğimizi idrak ediyorum. İstediğim tek şey 32. hafta ve sonrasını görebilmek artık. Şükredelim, sabredelim🙏