Herkese merhaba cağğnım anneler ve anne adayları 😽 ben bugün itibariyle 4+4teyim. 3+6da hcg 356, 4+2de ise 1007 çıktı ve Dr 5+1de yani önümüzdeki çarşamba günü ultrason için çağırdı. Sizce kese ile birlikte kalp atışı duyma olasılığım var mı? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim 💞