Kızlar 27+2 deyim. Bebeğim benim hep tembeldi kaç kere hareket hissetmediğimden doktora gittim allaha hamdolsun hep iyiydi bebeğim . Hep bu sorunu yaşadığımızdan eşime artık hastaneye gidelim diyemiyorum. :( benim gibi olan var mı dün sağlık ocağında kalbini dinledim çok güzel atıyordu. Ama bugün hiç hiç hiç hareket hissetmedim :( üzülüyorum çok. Benim gibi olanlar var mı :( birgün güzel hissedip öteki gün hissedemeyen var mı? :(