Babydream Kızlar bugün uzandım sanki karnımın içi arıyor arada geriliyor gibi hani diyorlar ya uzanma bebeğin kordonu çıkar falan diye korktum bi an acaba öyle bişey olur mu olmuş mudur
Mihrimahinannesi Babydream sen içini ferah tut ama geçmezse bi doktorunu ara sor yada muayene git istersen her ihtimale karşı
Funday35 Babydream Bence gidip bir muayene olsan iyi olur canım kaç haftalıksın hamilelikte uzanmak iyi değil keşke uzanmasaydınız
Babydream Mihrimahinannesi uzandığımda karnımın içinde bişey oldu gibi sanki ama iyi düşünmeye çalışıyorum süreklide doktora gidiyorum en ufak biişey de bile eşimde kızıyor artık bu kadar pimpirikli olma diye 😣
Ferda_33 Bebeğin iki bağı varmış burdaki proğramda okumustum uzanınca Allah korusun bebeğin bağı kopuyormuş annem hep diyor uzanma diye ben umursamıyordum ama onu okuduğumfan beri çok korkuyorum uzanmaya inşALLAH bebişin iyidir ihmal etme bence canım
Babydream Ferda_33 🥺🥺🥺😳😳😳 siz deyince daha çok korktum illa bi belirti olmaz mı kanama su gelmesi falan
Ferda_33 Babydream canım seni korkutmak istemedim korkma da yutuptan aç anlatan doktorlar var sadece gerilmişte olabilir dinlen en kısa zamanda doktoruna görün korkmana gerek yok
Babydream Funday35 ya öyle çok aman aman bir ağrım yok sadece biraz da fazla yedim sanırım karnım gergin ve ara ara bi acıma gibi oluyor oda saniyelik
ozgul__ Babydream psikolojikde olabilir uzan dinlen hiç birşey yapma Allahın izniyle birşey olmaz ferah tut içini bol bol dua et ben 8 haftalık hamileyim karnım öyle bir ağrıyorki kramplar felan doktora gittim dinlen hiçbirşey yapma dedi sadece yemek ufak tefek çamaşır işlerini yapıyorum yormadan yavaş hareketler ederek kendini kasmadan işlerini yap içini ferah tut kuzum
Babydream ozgul__ yaklaşık 1 saattir falan yatıyorum canım ağrım kanamam falan yok çok şükür dediğin gibi sanırım birazcıkta psikolojik. Sende dikkat et canım haftan daha yeni bebişin tutunma zamanı birazcık yavaş hareket etmek gerekiyor hamilelikle ama işte boşluğa geliyor işte bazen
Ferda_33 Babydream korkma ama doktor a gidip geldikten sonra yaz bana sana o zaman söyleyecem sebebini canım 😉
Diloss_14 Babydream 17 haftaya doğru gidiyorum bel ağrısı ve karın içi ağrısı gerilmesi bende de var üstelik uzanmadım etmedim bebek büyüyor bence onla alakası yoktur dinlenince geçen ağrılar önemsizmiş doktorlar hep söylüyor 💓