babyboon Kızlar 36 haftadayım. Özellikle uykudan uyanınca semsert hissediyorum karnımı sanki taş gibi olmuş. Ama bebeğin toplandığını hissetmiyorum sadece çok sert karnım. Neden olur sizce
Cotanakk babyboon benim de oluyor öyle elliyorum bebeğin bir yeri o sert kısım ama neresi olduğunu anlamıyorum 😁
Cotanakk babyboon hiçbir bilgim yok içerisi dar o yüzden çok önemsemedim ben sığışmaya çalışıyor diye düşündüm hep uzun süre öyle kalmıyor çünkü
poyrazinannesi3547 39 haftalık olduk arada kasılıp toplanıyor neden bilmiyorum ovuyorum karnımı düzelsin diye
Aysegul9371 babyboon benimde sizin gibi günün her saati taş gibi oluyor.hareketleri iyi diye önemsemiyorum bencede normal
Ecekoraymom1722 babyboon 36+3 haftadayım bende de oluyor aynı şekilde birde sanki aşşağıya aşşağıya çekiyor gibi kasığımla karnımın birleştiği yere sancı giriyor galiba yalancı doğum sancısı oluyo bu sağlıkla sıhatle kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim
Gul33 babyboon en son öyle hissettiğimde 1 gün sonra doğum başlamıştı sezaryene alınmıştım. 38.haftadaydı. Sizin de doğum yaklaşıyor olabilir