Bernako Kızlar bilginiz olsun suwende sabahlıklı, kimonolu lohusa takımları indirime girmiş. 600 tlden 250 tlye kaptım😍 aynı zamanda önü düğmeli gecelik takımları da 300 tlden 200’e düşmüş 😻 https://imgyukle.com/i/oSiy6R https://imgyukle.com/i/oSirmc
UmutsuzPolyanna Bernako lohusa takımın çok güzel canım bende baktım ama beyaz ve kısakol olduğu için almadım belki görmüşsündür o leoparlı kırmızı pijamayı aldım ahshsjsn beyazı ilk doğumda tercih edip mağdur olunca djdj🤣
Bernako UmutsuzPolyanna aslında uzun koldu. Ben tikliyim yukarı çekerim. Martta bir de doğum dedim belki üşürüm. Beyazı almamın nedenide fotoğraf çekimi olacak bebeyede beyaz giydircem melake olcaz 😂 gördüm seninkinide sen süslüsün ben süssüz 😻😂
UmutsuzPolyanna Bernako yaaa bana hep lohusalarda kısa kol gösterdiler kız bu nasıl süssüz dantel var daha nolsun🤣🤣😅
Bernako UmutsuzPolyanna yok yok kuzu bu uzun kol. Evet danteli kestirme fikri geçmiyor değil aklımdan. 😂😂😂
UmutsuzPolyanna Bernako sakkıınn kafanada dantelli lohusa tacı takarsan uyumlu olur🤣🤣 İŞTE BENİM LOHUSA STİLİM YARIŞMASI DÜZENLERİZ FORUMDA 🤣🤣
Bernako UmutsuzPolyanna eşim de diyor dantelli terlik alsana 😂😂 dedim ben tuvalet terliği giycem ahshwhz 😂 fotoğraflarımız çekilsin paylaşırım pattis yüzümle 😂😂