Zeyzey27 Ne var ne yok Muhabbet edelim sıkılan tek ben degilimdir heralde 🤪 kışın napilirki Hamile hamile🤔
Minigin_annesi0 Kocam bey abileri ve arkadaşlarıyla semavere gittiler kestane falan yapacaklarmış🙄 bende oturuyorum hastayım 😤 sıkıntıdan patlayabilirİm😂
Zeyzey27 Minigin_annesi0 oh oh keyifler yerinde 😂 ayy bende hastaydim iyileştim karantinam bitti ama bi yorgunluk çökmüş yapicak bişeyde bulamiyorum benimkide hep calişiyo gerçi evde olsada sıkıntıdan ona saldirasim geliyor 🤣🤣🤣bu gergin hissediş hormonlardan olmali heralde 😅napalim bacim evde tıkılıp kaldik
Minigin_annesi0 Zeyzey27 yaa ne keyf ne keyif bacım sorma 😂😂 ben evde sıkıntıdan patlıyorum kocam biyere gideceği zaman gitsin onunda hakkı sıkılıyo diyorum ama bakıyorum ben hep ev hep ev 🙄😤
Teusa arzm28 ya aslında var..okunscsk çok kitap ugrasilacak çok şey var da gözüm kesmiyor yatıyorum. Of