Gns-gur 24gün önce küretaj oldum doktorum korunmaya gerek yok demişti korunmasız ilişki oldu dün test yaptım ikinci çizgi silik daha önce böyle bir durum yaşayan var mı ?
Aslanmom1 Gns-gur beta 5ten büyük olursa zaten idrarda çıkar ve ilk adetinizi olunca bu değer sıfırlanacak. Adet olana kadar korunmasız ilişkiye girmeyin bence
Hakiko Kürtaj yapılan bebeğinizin haftası büyükse daha 24 gün olmuş silik çıkması normal, kesin sonuç kanda belli olur o da bir iki hafta sonra yine de dikkat edin inşallah vardır
Bebek9 Kürtajdan 30 yada 40 gün sonra adet olman gerek . Inşallah hamilesindir ama o hala kanda kalan gebelik bence
Bebek9 Gns-gur Rabbim tekrar nasip etsin Inslh canım. Üzülme ben bir kimyasal bir kürtajdan sonra tekrar hamile kaldım olmyacak diye de korkma vakti ve zamanı geldiğinde kendiliğinden oluyo herşey
Bycoo Beta değeri nasıl artıyorken2 günde 2 kat artıyorsa düşerkende öyle oluyor. 2 günde yarıya düşüyor yani 13 gün önce 500 ise daha tam sıfırlamamıştır ki düşüşü daha zor oluyor yükselmeye göre.
Gns-gur Bebek9 Allah razı iki kere düşük olunca artık korkuyorum iğne kullandım aspirin kullandım yine oldu nasipte yokmuş takmak istemiyorum bazen ama elimde değil
Aslanmom1 Gns-gur bende 3 ay önce kürtaj oldum canım ama doktorum 1 adet gör o zaman korunma dedi rahim ancak adet gördükten sonra toparlanıyomuş çünkü adet görmeden hamile kalınırsa yeniden düşükle sonuçlanma oranı çok yüksekmiş