Esma_92 Merhaba güzel anneler. Eğer doğruysa bu ikinci gebeliğim. İki Test pozitif çıktı fakat hala karın ağrısı yaşıyorum muhtemelen 4+3 günlüğüz. Doktor yılbaşından sonra gel dedi ama bilemedim ne yapacağımı :(
papatya981 Esma_92 bende de olmuştu adetim 4 gün gecikti test yaptım 1 hafta falan adet olacakmisim gibi ağrıyordu kasıklarım falan ilk 3 ay her adet tarihim gelince aynısını hissettim sonra geçti 😊