Ranaaa58 canım söyle diyeyim ben 15 haftalık hamileyim 11. Haftamda oldu kese yanı kanmam ve kırmızı kanmam oldu. Ben hale hazırda fitil olarak günde dört tane kullanıyorum. İçmek değil de fitil olarak kullanmak çok daha doğru ama tabi doktorun çok daha iyi bilir.