Ebruli1903 betaniz düşüyor malesef umut istiyorsunuz ya da umut bekliyorsunuz belki
Ama malesef düşen değerler Yükselmez
Erken farketmişsiniz herhalde gebelik değerinizi
Pazartesi kanamanız olmazsa salı olur ya da Çarşamba olur
Pazartesi kanamanız gelmezse siz yinede Doktora gidin tekrar kan değerlerinize bakarlar içiniz rahat eder en azından