ikizleribeklerken
ikizleribeklerken amin hepimizin sağlıklı bebekleri olur umarım. benm doktorum da ikiz gebelikten şüpheleniyor, 4.5 aylık evliyim, bebek denemesi 1 defa yaptık olmadı, hemen gonal f iğnesi kullandım 2 yumurtam büyüdü. kasıklarımda bazen sağda bazen solda aşırı batmalarım var ikiz olsa çok mutlu olurum yaşım 35 , allah bilir ama ileride tekrar hamilelik zor olur benim için. allah hayırlısını versin inşallah