Dereotu 4binlik oksapar kullanıyorm. Sezeryan dogumdan ne kadar önce iğneyi bıraktıniz? Igne olupta peşine acil doğum olursa kanama olur mu? Korkuyorum
Karahaninannesi Dereotu cuma günü doğumum olucak allah ızın verırse persembe gunu bırakmamı söyledi doktorum
Xyztt Ben hem hap hem 6000 lik iğne kullanıyorum. İlacı sezaryenden 1 ay önce kes dedi, ama iğneye son güne kadar devam edecegiz dedi. Hap daha cok kanama yapıyormuş ama iğnenin etkisi kısa süreliymiş
Akca01 İgne sorun olmuyor bildigim duydugum kadariyla. Coraspin kullaniyirsaniz onuda 2-3 hafta once kesmelisiniz. Doktorunuz birsey soylemeli bu konuda sorun.