betulyc Tevhid çekiyorum. Belli başlı zikirler çekiyorum. Birer cümlelik olanlardan. Önceki hamileliğimde deniz ertenin aktarım temizleme çalışmasına katılmıştım ordaki zikirleri çekiyorum. esma çekmiyorum. Çekilmez zaten normalde de tasavvuf ehli hocalar hangi esmadan sende ne oranda mevcut olduğunu bilmediğin için sayıyla esma çekmenin çok farklı sonuçları olabileceği ihtimali üzerinde çok duruyor. Ama esma ile dua ediyırum. Mesela ilgili esmayı kullanıp ilgili esmaya yönelik olmasını istediğim isteğimi belirtir şekilde dua ediyorum. Ya şafi sen şifalandıe gibi. Onun dışında insan suresi,kadr suresi,meryem,yusuf suresi,inşikak, inşirah hamilelikte okunması iyi olup da şuan aklıma gelenler