Tuba704 evet güzellik salonu ben odemeleri her ay taksitle yapicaktm ilk taksidi yatırdım ama sonralari hamile oldugum icin gitmedim ilk seans girmeme ragmen bana abartiyolar gibi geldi bide odeme yapmadığınız da belgeleriniz avukata gidicek dediler artik kimlere guvenices sasirdik