zeyolin Kızlar meraba burda daha öncede gebe kalmakla ilgili bir kaç konu açmıştım.Bu ay da kırmızılar geldi malesef.Burda bir anne adayımız instagramdaki clifebitkiselmacun diye bi sayfa önermişti.Bitkisel bir macunmuş.Kullanan yada duyan var mı acaba ? İşe yarıyor diye duydum ama emin de olamadımmm sizler ne zaman ve nasıl hamile kaldınız ben 8-9 aylık evliyim ve hiç korunmadık henüz bebek sahibi değiliz 🙁
Busraaras zeyolin sakın bu tarz durumlara bulaşma git doktora 9 aylık evli olduğunu söyleme 1 yıldır evliyim de çünkü 1 yıl doldurmadan çocuk olmuyor diye gelmeyin diyorlar ve bütün gerekli tetkiklerini yaptır troid varsa gebeliğe engel süt hormon varsa engel vs. Bir çok hormon var ve onlara bir baktır zaten yüksek olan hormonlar için doktorun ilaç vericektir bir problem yoksa zaten kalırsın endişe etme allah yardımcın olsunnn en kısa zamanda inşallah aramızda hamiş olarak görürürz senide 🙏☺ ben 10 ay korundum korunmayı bıraktım 5. Ayda hMile kLdım düşükle sonuçlandı tekrar 4 aydan sonra yine kaldım ve şuan devam ediyor çok şükür allahım sana ve tüm isteyene nasip etsin 🙏☺
YavuzunSelini zeyolin Canm bence herseyden once piskolojini duzeltmelisin. Bende 3.yilima girdim 2 yil hic korunmadik esimle ve 2 yil sonunda hamile kaldim herseyin vakti zamani varmis belliki ..
Mommy zeyolin canım normal kan tahlilleri falan mı yaptılar yoksa alttan muayene ve rahim filmi ve ilaçlı ultrason ile kanallarına baktılar mı? Çünkü bende 3 yıl korundum sonra bebek düşünmeye başladık dr gittik eşimede banada tahlil yaptılar herşey normal korunmayı bırakınca hemen gebe kalabilirsin dediler yumurtlamaların iyi dedi 3 ay folic asit kullanıp korunmayı bıraktık hep adetim bir hafta 5 gün falan gecikiyordu ama sonrasında hep ağrılı adet kanamaları oluyordu ta ki başka dr rahim filmi ve ilaçlı ultrason çekmeden bişey diyemem dedi ve iyikide yapmış ondan sonra hemen hamile kaldım çok şükür sende bi o tahlilleri iste doktorundan biraz uzun oldu ama kusura bakma inş en kısa zamanda sende bebiş haberi alırsın canım 🤲😊
Babymam zeyolin canım ben evlendikten hemen sonra hamile kaldım ilişkiden sonra belime yastık koyuyordum 1 saate yakında kalkmıyordum hamile kaldıktan sonra çift rahimli olduğumu ögrendim doktor bile şaşırdı bu kadar kısa sürede hamile nasıl kaldın diye normalde çok zor bebek sahibi olunuyormuş sana tavsiyem bir tane kendine adet takvimi indir ve yumurtlama haftanı takip et o haftada özellikle denersen kalırsın 🤗 inşallah tez zamanda güzel haberlerini alırız Allaha emanet ol😘
Minikinannesi Bence macun filan kullanma bende evlendikten 2 ay sonra doktora gittim muane oldum gebelik oncesi seni hzirlicak ilac vercez dediler 1 ay ictim suan 3 aylik hamileyim
Minikinannesi Afedersin ama bide esinle iliskiye girdikten sonra hemen kalkma beline bi yastik koy bekle bi yarim saat
zeyolin Minikinannesi canım kaç tane doktora gittim haddi hesabı yok önce hiç bir problem yoktu en son gittiğim doktor da pcos tanısı koydu.Ama çok önemli değil engel olmaz dedi.Kilom yok çünkü 48 kgyim tehlike arz etmiyormuş pcos.Fitil falan verdi olası enfeksiyonlara karşı 3 günlük.Bütün yöntemleri denedim belin altına yastık koymak mı dersin yüzüstü mü yatmadım neler neler ama yok eşimde de bir problem yok. Olmuyor henüz
HlyaHabibezkaya zeyolin size amerikan hastanesinde cengiz alataşı tavsiye ederim. Ailemle sıklıkla rastlanan gebe kalamayan eş yada bebeği Olmayacak baba vakasıyla çok karşılaştık. Ama kim gittiyse çocuğu oldu. Biraz pahalı olabilir ama denemekte fayda var derim
zeyolin Busraaras bütün hormonlarıma baktırdım canım hiçbir problem çıkmadı işte.İnşallah Rabbim isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın.Sana da sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin ailesine vatanına ümmete hayırlı evlat etsin inşallah 😻
Busraaras zeyolin aminnn cümlemizin 🙏 bende pko hastasıyım hatta fazla kilom var malesef ben ilk düşük yaptığımda bi çok şeyi araştırdım kromozom kan pıhtısı rahim flmi vs birçok şeye baktırdım hepsi temiz çıktı bir tek insülin direncim sınırda birde pko işte onundışında bir problem çıkmadı benimle birlikte bir akrabamda 4 düşük yaptı ve rahim fliminde yarım rahim olduğunu öğrenmişti ve tüp bebeğe başvurucak allah kimseye vermesin yaşatmasın herkese evlat nasip etsin sende bir süre daha kalamazsan gerekli bütün tahlil tetkik ne varsa yaptır inşallah temiz çıksın 🙏☺
Minikinannesi Oncelikle stres yapma 1 ay duzenli iliskiye gir yumurtlama donemi daha onemli o gunu hesapla hemen oyle deneyip birakma allah buyuktur yurekten iste ayaklarini duvara da dayayabilirsin bak benimde 2 ay olmadi cok stres yaptim 3. Ay umursamadan iliskiye girdim duzenli ve adet gunume 1 hafta varken test yaptim cikti allahim insallah sanada nasip eder
zeyolin Minikinannesi inşallah stres yapmamak da pek elde değil aslında ben istiyorum eşim istiyor ailesi istiyor 🤨
Ceydazgl zeyolin canim benim bir arkadasim boyleydi sonradan farkettiler tupleri tikaliis simdi tup bebek tedavisi oluyor, sende oyle bisey yoksa bile gidip asilama yaptir,catlaa igneleri filan varmis doktaorunla konus bakalim, enazindan stres olmazsin
zeyolin Busraaras 1 sene dolana kadar hiç değilse beklerim daha sonra rahim filmiyle başlarım artık inşallah hiç birine gerek kalmaz da bu ay kalırım Allahın izniyle 🤩
Minikinannesi Busraaras ne Kadarlik hamilesin peki bende guatir cikti gunde 2 ilac aliyorum allahim sag saglim kucamizda gostersin bebislerimiizi
zeyolin Haticeyildiz eşimde de sıkıntı yok yaptırdı ama ne olur ne olmaz keçi boynuzu içiriyorum her gün ona da
Minikinannesi Olur insallah ama unutma ne kadar stres o kadar endise yaratiyo anliyorum seni 5 ay once bende boyleydim allahim karnini doldursun insalah .
Haticeyildiz zeyolin insallah olur bi an once ugrasmazsin cok zor bi surec bende tup bebekle hamile kaldim
Haticeyildiz zeyolin 3 sene bekledik sperm sekil bozuklugu vardi tup bebek yaptirmaya karar verdik yoksa baska turlu olmicakti daha senin icin cok erken bekleyin kendiliginden olur insallah