Kızlar 23 haftalık gebeyim grip olmuşum 2 gündür gözlerim ve burnum akıyor ve yediğim hiç bir şeyin tadını alamıyorum nefes de alamıyorum sürekli hapşırıyorım napmalıyım tuzlu su falan yapıyorum burnuma ama anlık bile faydası olmuyor gerçekten kalbim çarpıyor artık nefes alamamaktan acile gitsem hamileyim diye bişi yapmıyorlar ilaç verip yolluyorlar