inva ne diyecem bilemiyorum ki o kadar tecrübesisiz ki herşeyden bişey anlamaya çalışıyoruz iltihap sorunum hep vardı ama ilk defa gebeliğim sürecinde fitil aldım çok fazla akıntı görünce tereddütte kalıp korktum acaba nişan mı geldi diye zaten bi kaç gündür kasılma ve sancılarım var oda tetikliyor tabi böyle düşünmemde