Hapyy48 canım bendr şuan 28 haftalık hamileyim 4 gündür bende gribim yeni yeni geçti ama 20 haftalık civarı bende ağır grip geçirmiştim sesim gitmişti koku tat ne varsa gitmişti korktum gittim test yaptırdım negatif çıkmıştı bol bol meyve sebze tükettim 2 hafta da anca toparlanmıştım karnına sancıların girmesi de normal rahim kendini doğuma hazırladığından yalancı kasılmalar yapabilir bende kendimi çok yorduğum zaman karnım sertleşip ağrı yapıyordu o yüzden Bol bol dinlenmek çok önemli eğer dinlendiğin zaman geçen bir ağrın sancı kasılman varsa normaldir diye düşünüyorum