baloglusuuumm En son muayenemde bebeğin baş aşağı pozisyonda olduğunu söylemişlerdi bugün ki muayenede makat geliş olduğunu söyledi doktor başına gelen var mı acaba
gbyalcin baloglusuuumm 30da baş, 32de makat, 34 te baş dedi. Pazartesi tekrar kontrolüm var bakalım dönmüş mü 😊 ama bana da doğum anında bile dönebilir demişti
baloglusuuumm gbyalcin anlamdım ki çok zor dönmesi dedi 38 e kadar dönmezse sezeryan normal gidiyordu
gbyalcin baloglusuuumm bana da bebek iri diye sezaryen olabilir dedi. Demek ki o da doktordan doktora değişiyo