Kızlar merhaba ben ilk kan verdim 167 çıktı 3 gün sonra farklı bi hastanede verdim 216 çıktı doktora gösterdim dıs gebelik olabilir dedi tekrar kan ver dedi 2 gün sonra verdim 380 oldu tekrar 2 gün sonra verdim 646 olmuş bugün doktora arttım fena ilerlememiş dedi bu şekilde olup ta sonucu sağlıklı biten ya da dıs gebe olmayan var mı cok korkuyorum dıs gebelik olucak diye